Thursday 20 September 2007

I am...

...a graphic designer and illustrator. I´ve been trained as a graphic designer and am now working mostly on illustration. It´s always been a sort of a side plate to graphic design, but time comes when you need a dietary change. Let´s say that graphic design is a cool, cool thing to work on and illustration a wonderful way to wander off.

...a portuguese who now lives in Argentina. I write about it here.

...passionate about details, languages, puzzles, sudoku and books.

...a novice but keen knitter. You can see me on ravelry here.

...crazy about my niece, boyfriend and family (not necessarily in this order).

You can find more of me on my website, on my flickr page or on my personal blog (in portuguese).

Thanks for stopping by!

*

Sou designer gráfica e ilustradora. A minha formação é de design e, aproveitando uma das muitas mudanças da vida, aproveito agora para redireccionar a minha carreira mais para os lados da ilustração. Tem andado sempre por perto, mas agora chegou a altura de ganhar a importância que merece.

Sou portuguesa e estou a viver na Argentina. Escrevo aqui sobre as minhas aventuras em Buenos Aires.

Gosto da subtileza dos detalhes nas línguas estrangeiras, adoro fazer puzzles, sudokus e ler livros.

Voltei a tricotar há pouco tempo. Podem-me encontrar no ralvelry aqui.

Adoro a minha sobrinha, o meu namorado e a minha família (não necessariamente nesta ordem).

Para saber mais sobre mim, visite o meu website de trabalho, o meu espaço no flickr ou então o meu blog pessoal.

Obrigada pela visita!

No comments: