Wednesday 5 December 2007

Back to the usual routine | De volta à rotina

Things have been hectic around here, with family and friends visiting. For some reason, it just doesn´t match to have loved ones visiting and concentrating on work. At least not for me! :)

Well, I am now back to work and have a huge to-do list today, so I´m keeping this post short. I am currently working on three different design assignments and can only post about them when they´re finished, so...

This week I´ll also be sending out my ornaments for the Ornament Swap, but I´ll let you know when I do.

Now, got to get back to work!

*

Estou de volta à rotina depois de mais de duas semanas de visitas de família e amigos. É tão bom tê-los cá que, pelo menos para mim, quase não dá para conciliar com trabalho.

Mas agora, que estou de volta à rotina, tenho uma lista de afazeres bastante longa e tenho de me lançar ao trabalho. De momento estou a trabalhar em três projectos diferentes de design gráfico, mais um de ilustração. Só os vou poder mostrar aqui quando estiverem prontos, portanto... mãos à obra!

Esta semana envio os meus enfeites de Natal para o Ornament Swap.

Vou mergulhar no trabalho!

No comments: